9 gru 2013

re-aktywacja

Cześć i czołem!

Jesienna pora zawsze wyzwala w moim umyśle instynkt poszukiwania. Tego, co dobre, smaczne, wartościowe i piękne. Niestety przykry fakt jest taki, że co jakiś czas opuszczam tegoswojego bloga z braku (sama nie wiem czego). W ciągu tych kilku miesięcy (było ich sporo biorąc pod uwagę datę ostatniego posta) wszystko wywróciło się w mojej zakładce 'fashion' do góry nogami. Zmieniło się jak śmiem twierdzić na lepsze. Długo szukałam czegoś wartościowego w dzisiejszym świecie ściemy i wiecznej bajery, 'bo może coś dostanę'. Mam kilka swoich dziewczyn-perełek, które absolutnie uwielbiam i podziwiam. To kolejny pretekst do wznowienia mojego dawnego projektu "całkiem NIE-fashion", który był dużą dawką inspiracji dla mnie samej. Myślę, że jeśli TYM RAZEM dobrze mi pójdzie, razem poznamy lepiej osoby, które są wartościowe. Jestem na maxa zauroczona niektórymi personami i mam mega ochotę je uściskać na samą myśl ;-) Ponad to właśnie trwa mój prawie-ulubiony okres w roku, gdy piję herbatę nałogowo równocześnie z przeglądaniem internetów w poszukiwaniu inspiracji. Gotowi? Musi się udać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz