5 lis 2012

przegląd techniczny kurtek

Czas, w którym obecnie się znajdujemy. Ta owa dziwna pora roku, przynosi ze sobą wiele przemyśleń na tematy natury... z reguły kobiecej. Otóż, ZIMOWA KURTKA i ZIMOWE BUTY to od zawsze (już chyba na zawsze) znienawidzony przeze mnie temat, a także zakup. Można powiedzieć, że jedno mam już z głowy - zimowe buty, prawdopodobnie ciepłe są ze mną od tygodnia i póki, co zdają egzamin. Podejść poszukiwania kurtki, typu 'idziemy do galerii, pooglądać, poszukać, po przymierzać' miałam już kilkanaście. I chociaż kurtek jest naprawdę dużo mam wrażenie, że pod tym względem sklepy świecą pustkami. Moja frustracja nie zna granic, a wszystko z powodu braku odpowiedzi na pytanie: GDZIE JA JĄ KUPIĘ? JAKA MA BYĆ? DLACZEGO NIE STAĆ MNIE NA TĄ ZA 500 zł?
A właśnie! Drugim niezaprzeczalnym faktem jest to, że kurtki -może i są- ale zazwyczaj ich ceny stanowczo przerastają mój budżet. Dzisiaj bawię się w kolejne z kolei kolejnych podchodów do zakupu kurtki zimowej. Mając gdzieś tam z tyłu głowy słowa mamy, gdy miałam lat 10: 'kurtka ma być ciepła, niekoniecznie ładna!'. Idę szukać takiej, która będzie i ciepła (z tym jest najgorzej) i ładna! Mam nadzieję odnieść sukces.









7 komentarzy:

  1. Ja tez nie cierpie kupywac zimowych butow i kurtek. Ja chyba zdecyduje sie na kurtke z kozuszkiem:) ladne i cieple:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja osobiście tydzień temu kupiłam tą kurtkę z pierwszej fotografi z tym że w zielonym kolorze, kurtka sprawuje się genialnie ! z tym że radze się spieszyć ponieważ znikają ze sklepów w mgnieniu oka ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. No niestety jest problem z zimowymi kurtkami :( Płaszcze też niby zimowe, a już przy temperaturze około 0 sweterek nie wystarcza pod spodem i trzeba się docieplać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. z tych kurtek to chyba bym wszystkie wzięła <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post! I'm your new Follower.. I hope you visit my blog sometimes. Thanks! :) Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Twojego bloga:) więcej szczegółów u mnie:) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie zakup kurtki i zimowych butów to też znienawidzony temat, albo coś mi się podoba i jest za drogie, albo się podoba i jest za cienkie, albo mi się nie podoba - to są trzy możliwe opcje. :) Z tych kurtek, które tu zaprezentowałaś to wszystkie mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń