18 paź 2012

wrocław taki piękny

 Wrocław jest taki piękny. W każdym swoim calu. Jest w nim coś magicznego, co pozwala mi tolerować wszelkie spóźnienia środków komunikacji miejskiej i dziwne zachowania niektórych ludzi. Ale co najważniejsze pełny jest wspaniałych miejsc, uliczek i dobrej kawy. Więc zaraz po Krakowie, albo i nawet remisując z nim Wrocław to moje ulubione miasto. Pokazuję więc zdjęcia, które zrobiłam na wczorajszym spacerze po rynku. I mały bonus w postaci przepysznej (serio!) włoskiej, truskawkowej wódki i nowych uroczych skarpetek z H&M. Ale to dopiero początek wrocławskich uroków..








9 komentarzy:

  1. wroclaw jest piękny, troche tęsknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Info o spotkaniu na pewno pojawiło się na WroFashion :)
    https://www.facebook.com/wrofashionpeople

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie byłam we Wrocławiu,słyszałam,że jest pięknie.jakie słodkie masz skarpetki!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha jakie slodkie skarpetki ;)
    Wrocław to cudowne miasto. Jedyne takie miasto w polsce dla studentów, pod tymwględem nie umywa się do Warszawy

    OdpowiedzUsuń
  5. Skarpetki genialne, Wrocław piękne miasto! : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam sie z Toba calkowicie :)... uwielbiam Wrocław !

    OdpowiedzUsuń
  7. love those pics <3333


    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    natalijayasmina-b.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze chciałam odwiedzić Wrocław, mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości mi się to uda:)). Ciekawe czy tak, jak mówisz, jest magiczny jak Kraków, który widzę codziennie:)

    OdpowiedzUsuń