15 cze 2012

sentymentalizm w poezji F. Karpińskiego

bycie człowiekiem refleksyjnym ma swoje dobre i złe strony. dzisiaj siedząc i pijąc zieloną herbatę z mango i jedząc jakąś dziwną sałatkę z biedronki zaczęłam uświadamiać sobie jak bardzo tęsknie za swoją klasą. może niekoniecznie lekcjami i wszystkimi innymi formalnymi sprawami (typu sprawdzian z historii...), ale za klimatem i niekończącą się beką wszechogarniającą. zaledwie miesiąc temu pisałam maturę, prawie dwa oficjalnie zakończyłam swoją edukację, a pół roku temu miałam studniawkę. i dużo bym dała żeby przeżyć to wszystko raz jeszcze. (no może niekoniecznie dosłowne pisanie matury, ZAPOMNIAŁAM JAK SIĘ PISZE)
szczerze mówiąc bałam się tego, że się gdzieś pogubimy/rozejdziemy. wierzę, że to tylko chwilowa, wakacyjna przerwa. muszę chyba oglądnąć wszystkie możliwe, wspólne zdjęcia.
tak bardzo Was kocham pomimo wszystko, jesteście obecni w moim serduszku all day&all night.
na przypomnienie wygrzebałam studniawkowe fotki...

 w drodze, crazolki


 dziwność tego zdjęcia mnie przerasta
 




Słoń Mariusz był obecny!!!

wiem, że jestem dziwna. trwa euro 2012, a ja dodaję jakieś lipne notki o tęsknocie i zdjęcia, które już dawno powinny zaginąć w czasoprzestrzeni. jestem okropnie sentymentalna, ale dziś uśmiecham się na samą myśl jaką wspaniałą przyszło mi mieć klasę i jak wspaniale będzie... od października!

 btw. TROCHE OUTFITOWA jednak ta notka :D miałam na sobie sukienkę z H&M :) 

12 komentarzy:

  1. Hehe ja też czasem lubię sobie powspominać :P Zdjęcia bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę takich relacji w klasie. w mojej nikt nie chce mieć ze sobą nic wspólnego... hah.
    pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn. w byłej klasie, bo też właśnie jestem po maturce :D

      Usuń
  3. STUDNIAWKA <3
    pierwsze zdjęcie piękne - wykonane przed moim totalnym wyprowadzeniem z równowagi
    to dziwne - bardzo dziwne w drodze powrotnej jak mi pięknie po oczach walnęłaś fleszem. : <

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa czy ja będę tęsknic za moją klasą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia , nie wiadomo na co patrzeć;)
    Zapraszam do mnie;D
    http://mylifemydream-glambishion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczną masz sukienkę :) Właśnie dobrze że dodajesz takie posty. Mnie to euro nie rusza i jestem przeciwna postom o euro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. studniawka była super, beka zawsze obecna była super, trzeba wybrać się na wycieczkę na Ukrainę

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia :)
    pozdrawiam.
    i zapraszam do mnie
    http://mynightandday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń