3 cze 2012

pretty things


dziś post o tym jak bardzo kocham piękne rzeczy. i o tym jak bardzo posępny mam humor i potrzebuję słońca.
bo rzecz ma się w tym, że zachwyca mnie wszystko, co piękne, kolorowe, urocze i najlepiej ładnie sfotografowane. serio. bywam chyba nieraz obiektem zabawnym pod owym względem. ale to chyba jedyna rzecz, z której chyba nigdy nie wyrosnę. kocham piękne rzeczy i nic na to nie poradzę. godzinami mogę przeglądać setne strony na weheartit, pinspire i innych portalach. i będę wzdychać, zapisywać w folderze 'pierdołki' i ustawiać na tapety. i nie mowa tu tylko o ubraniach, ale także o pięknych wnętrzach, gadżetach, uroczych zwierzakach i ładnie wypiłowanych paznokciach. ale gdy mam humor taki jak dziś to nawet taki piękny rytuał przynosi przygnębienie. nie - dziś nie zamówisz miliona pięknych rzeczy z zagranicznych stron. co więc pozostaje mi zrobić w sytuacji, gdy mój optymizm uciekł gdzieś, tudzież zrobił sobie wakacje (w końcu ja je mam, więc dlaczego on niby nie może)? pozostaje mi włączyć ładną piosenkę i oglądać jeszcze więcej ładnych zdjęć. nie wiem czy to może dzień tygodnia (na niedzieli stanowczo powinno dokonać się egzekucji) czy pogoda czy może czarne myśli o tym, że moje niecne plany się nie spełnią.
jest jeden pozytywny aspekt dnia dzisiejszego. przerobiłam koszulę. i nawet Wam pokaże.
 niestety znowu nie widać jej w pełnej krasie. jak już znajdę fotografa to też Wam pokażę.
taka sobie ot koszula za 2 zł, znowu z lumpa. kupiona dekadę temu. 

moja naiwność sprawia, że szczerze wierze, lecz po cichu, nie chwaląc się tym głośno, że gdzieś na świecie żyją jeszcze (czy w ogóle) jednorożce i czekają na magiczny dzień, aby zjawić się w moim domu i zabrać mnie na koniec świata.

nie pogardziłabym słoneczną plażą i drinkami z palemką. ale może on jeszcze nie wie o moim istnieniu?
ostatnim akcentem, który skończy tą desperacką notkę będzie ładna piosenka.
do widzenia.

15 komentarzy:

  1. pamiętaj, że ten jednorożec siedzi w Twojej głowie i dopinguje mówiąc po hiszpańsku! < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajniutki blog. świetnie wygląda i przyjemnie się czyta :)
    obserwuję i zapraszam do obserwowania swojego bloga :*
    just-call-me-louise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. no rejczel, że jednorożce żyją!
    super koszula, to nic że całej nie widac ;p uwielbiam kokardy zawiązywane pod kołnierzykiem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta koszula i tyle, fajnie, że ją wynalazłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog ;) poproszę większe zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po większe zdjęcia można kliknąć na dany obraz i się powiększa w osobnym oknie :)

      Usuń
  6. Świetnie piszesz, ja też bym mogła spędzić całe dnie oglądając tumblre czy inne takie stronki :) Koszula jest genialna, uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  7. jednorożec :)
    kojarzy mi się z baśniami z dzieciństwa, ach...
    super blog, obserwujemy?
    Trzymaj się Kochana ;***
    a jak znajdziesz chwilkę, zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba każdemu teraz brakuje słońca, plaży i drinka z palemką...

    OdpowiedzUsuń
  9. też kocham piękne rzeczy, a mój komputer nie długo nie będzie miał już miejsca przez milionowe zdjęcia rzeczy, wnętrz itd. w których się zakochałam.

    Jeśli chodzi o humor to chyba taki dzień + pogoda.
    Życzę Ci szybko powrotu do stanu jak po plaży i drinkach z palemką.


    fumbeldee.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dokładnie - mam tak samo. Zastanawiam się kiedy wolna przestrzeń na dysku się zapełni juz na maksa, wiele jej nie brakuje! :) Też brakuje mi słońca - jeżeli Cie to pocieszy! :(

      Pozdrawiam! :*

      Usuń
  10. Mam dokładnie tak samo, cudowny klimat, ludzie i miejsca - Chorwacja jest magiczna, zdecydowanie chce się tam wracać. :) W sumie to z komentarzy wyżej na moim blogu wynika, że sporo osób o tym nie wie, trzeba uświadamiać społeczeństwo! :D

    Powodzenia w pracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej jak ładnie tu <3 przytulnie też dość ^^
    Tak, też mam problem z gromadzeniem ładnych zdjęć xd i uwielbiam zwłaszcza takie, na których są ładne dziewczęta. ot tak.
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. great photos..keep updating with more posts love..woould love to be in touch with ya.Do check my blog and if you like it follow me and i will sure follow you back:-)

    http://alchiyonjen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń