1 cze 2012

o tym jak..

...zawsze coś. dosłownie. pierwszy dzień nowego etapu - etapu pracującego - w moim życiu nie mógł pozostać idealny. dziękuję Ci, moje ty kochane wnętrze, za to, że zawsze wiesz, kiedy mi wszystko zepsuć. no, ale mniejsza o to.
pisząc ostatnio 'czekam na ciepło, słońce i wycieczkę rowerową' miałam na myśli jednak 25 stopni, a nie 15 i wiatr z deszczem. musiałam więc zająć się kolejnymi wypadami do sh i powolnymi krokami w stronę 'szyj prosto'. może moja koszulowa mania stanie się nudna, ale cóż poradzę, że tak zakochałam się w owej części garderoby! kolejne dwie w mojej kolekcji, każda po 1zł:


prezentuję także jak z dużej transparentnej czarnej zrobiłam małą czarną. wahałam się kupując ją, będę chodzić czy nie? na leżąco prezentuje się całkiem zwyczajnie, ale ubrana wygląda nieźle :) niedługo Wam zaprezentuję.


i mój dzisiejszy grillowy outfit. niestety pogoda pokrzyżowała mi plany i będę musiała założyć rajstopy.
przepraszam za zdjęcia 'z rąsi' ale mój fotograf chyba zagubił się gdzieś w czasoprzestrzeni (a może nigdy go nie było), a drugi mieszka na wsi.. ale obiecał, że niedługo mnie odwiedzi.

(szorty pokazywałam w ostatnim poście, koszulka 2 zł - sh)
 

 a na koniec dawka witamin i kalorii! dostałam bezwzględny rozkaz jedzenia dużo i wszystkiego. no to jak już mogę i powinnam to czemu nie? KORZYSTAM!


 zmykam delektować się czekoladą i tworzyć sałatkę grecką na dzisiejsze StonkaParty! 
ściskam :*

17 komentarzy:

  1. i co, mówiłam, żebyś kupiła tą sukienkę, dobra jest : D jak Ty znajdujesz te piękne koszule : (
    różową znalazłam JA należy zaznaczyć, ale Tobie w niej lepiej. Oraz - jestę głodna a Ty mi tu z czekoladą i tooskafkamie wyskakujesz < 33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK, NALEŻY DODAĆ, ŻE SAMA JEJ NIE CHCIAŁAŚ WIĘC DLACZEGO MIAŁAM JĄ ZOSTAWIĆ TAKĄ SAMOTNĄ?! :(((

      zostawie Ci kilka kostek, zjesz w drodze:*

      Usuń
  2. Wow świetne rzeczy;) Ta transparentna jest cudowna;)
    Zapraszam do siebie http://artgalleryana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog :)

    zapraszam do mnie :*

    http://martistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie koszule.. morska przecudowna

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszulowa mania jest świetna.. kurcze, kurcze,kurcze jak ja Ci zazdroszczę takich perełek w SH!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mi narobiłaś ochoty na sh zakupy. Muszę się tam wybrać, bo długo nie byłam :)

    PAULINA

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie wspaniałe szorty! Ja chyba w tym tygodniu wybiorę się do sh :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna koszulka! ale masz gust że ją tak wyszperałaś i stworzyłaś taki strój :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne koszule i ten kolorowy zestaw- mniaaami ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda, ja też modląc się o odrobinę opalenizny nie miałam na myśli wiatru i deszczu! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisałaś kochana że obserwujesz mojego bloga. Jednak... chyba go nie obserwujesz. Zapraszam jeszcze raz :)

    A koszule przecudaśne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne koszule ;)
    i podoba mi się twoje tło bloga ! ;D

    OdpowiedzUsuń