13 cze 2012

long long way

myśl na chłodno w świecie pełnym paranoi. takimi oto słowami zaczynam dzisiejszy wpis, ponieważ próbuję od kilku dni bezskutecznie ostudzić swoje myśli. nie mogę pozwolić, aby pewne sprawy zabrały mi całą dotychczasową radość - taką zwyczajną, że wszystko leży na swoim miejscu. nie po to czekałam tyle miesięcy na to, aby teraz wszystko mi runęło. ale gdybyście kiedyś chcieli na przykład zrobić wywiad z najbardziej naiwną osobą świata to polecam się. jestem całkowicie do dyspozycji, opowiem jak często zdarza mi się ufać za bardzo, chcieć czegoś za bardzo i najzwyczajniej na świecie walczyć o coś za bardzo.
tylko po to, aby na samym końcu uświadamiać sobie, że nic nie jest tego warte. oprócz mojego psa i kilku osób, które bezgranicznie kocham.

co więc robi Martyna w przerwie między pracą,  a snem? jeździ na cosmo-wioski odwiedzać kochane Parówki. takim oto trafem wczorajsze popołudnie spędziłam w doborowym towarzystwie Panny Natashy i jej grubego psa Felicji :*

 były smaczne czekoladki
 przytulaski z paradoxem


 i dłuuugi spacer drogą oną właśnie :)
 
i kiss fotka!

czas już skończyć z oczekiwaniem na coś, co może nigdy nie przyjść.

PS. CZY KTOŚ WIE KIEDY ZACZYNAJĄ SIĘ WYPRZEDAŻE W H&M?!

25 komentarzy:

  1. Świetnie dobrana stylizacja :) Bardzo pasuje do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jeeeej, jaki mega psiuń ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Pozdrów Paradoxa.
    2. Pozdrów psa
    3. Cudowne zdjęcia
    4. Nie mam pojęcia kiedy zaczynają się wyprzedaze w H&M

    A tak na marginesie informuję o zmianie nazwy mojego bloga z Vestebulet Vintage na YELLOTAGE! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież wam pomogłem z tymi wyprzedażami. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POMOGŁEŚ BARDZO! pytam żeby się tylko upewnić :(

      Usuń
  5. wyprzedaze w h&m zaczynaja sie w sierpniu, jezeli chodzi o kolekcje na lato. OTO TWOJE INFO

    tez chce czekolatke!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JAKIM SIERPNIU, TERAZ MAJĄ BYĆ PRZECIEŻ :( !!! teraz chce chce chce!

      wpadaj to dostaniesz :*

      Usuń
  6. już się zaczęły c: zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. yaya! Following you too :D you're so pretty by the way!

    OdpowiedzUsuń
  8. w H&M już od poniedziałku są, nawet już z nich skorzystałam, bo cała reszta kolekcji Marni jest przeceniona na 40 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  9. hello, hello, hello :D

    Just found your blog and i think its really cool & amazing, keep go for it! I have to follow you! :))

    Maybe u got time to check out my blog?! Would be really cool

    hugs from Germany,
    Yannick



    http://libertywalk.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. czekoladki milki, chcę jeeee! *.*
    u mnie o nowym biovax'ie, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. z tego co wiem mają zacząć się 14 czerwca, znaczy dzisiaj :>

    OdpowiedzUsuń
  12. ale tutaj dziewczęco... ślicznie!

    Dziękuje za komentarz i zachęcam do obserwacji :)


    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wyprzedaże już są, a Ty wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful blog and great pics!! ;)

    V

    OdpowiedzUsuń
  15. NIE CHCE WIEDZIEĆ ŻE SĄ WYPRZEDAŻE....

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne!!!!!
    Z przyjemnością obserwuje i zapraszam do obserwowania u mnie!!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    całusy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super..
    Obserwuję^^ i zapraszam do mnie http://oneloveonelive3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia! A wyprzedaże podobno już się zaczynają tylko, że jeszcze nie we wszystkich sklepach są chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia i świetne imię kota;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Your blog is really cute and your have beautiful pictures ! :)

    http://iriscnl.blogspot.com

    Kisses :3 xo

    OdpowiedzUsuń