17 cze 2012

jestem zgodna z czasem, nie miejscem

lubię zwiedzać. lubię poznawać nowe miejsca, leżeć na trawie i łapać wolne chwile. dzisiejszym 'must do' dnia było wyrwanie się z domu - gdziekolwiek, pocokolwiek, zczymkolwiek, byleby. wybrałyśmy się więc szlakiem nieodkrytych lub też zapomnianych miejsc na małą wycieczkę. a właściwie to miał być piknik, bo co to za wycieczka bez jedzenia.
miejsce jest naprawdę magiczne i ma duży potencjał. zamieszkane jednak przez odchody ludzkie i inne dziwne owady traci swój urok. mowa tutaj o pewnym zagórskim (dość popularnym na dolnym śląsku) miejscu. 'ośrodek' wodniak. może to moje zboczenie pozwala mi zobaczyć 'coś' w miejscach, w których nie ma raczej NIC.

  gdybym miała miliony na koncie wykupiłabym z chęcią te tereny i je zagospodarowała.



a na koniec jeszcze przyjemna lektura - czyli nadrabianie rocznych zaległości w czytaniu książek.
jestem zauroczona 'śniadaniem u tiffaniego', a jego treść nie wychodzi mi z głowy. to właśnie jedna z książek, które mogę czytać i czytać i czytać...


13 komentarzy:

  1. swietne zdjecia :) ,,Snaidanie u Tiffaniego" ogladalam . Ksiazki jeszcze nie czytalam ale skoro polecasz to chyba sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tak mam jak Ty widzę różne inspiracje, pomysły itp w rzeczach/miejscach, w których nikt nic nie odkrył, ale na pewno natura dużo ukryła..:))

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne zdjecia i boska stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :) W czym przerabiasz? Zachęcam do polubienia mojej strony na fb:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :) Zdradź kochana w jakim programie przerabiasz zdjęcia :) Wyszły świetnie no i ta natura zaje... miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też uwielbiam śniadanie u tiffany'ego! i film i książke bo strasznie się różnią! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie nic, ja tu tez zauważam potencjał...
    Salatka wygląda smacznie.
    Przeczytałabym ... skoro polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wypady poza miasto to cos najlepszego na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam "śniadanie u tiffaniego" :) ja po sesji też nadrabiam czytelnicze zaległości

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw, super koszulka :))

    OdpowiedzUsuń