30 maj 2012

szorty diy

Ostatnimi czasy przekopałam internet w poszukiwaniu inspiracji do zrobienia szortów. Problem był jedynie taki, że nie posiadałam żadnych sensownych krótkich spodenek w swojej szafie, które mogłyby ulec przeróbce. Ucięłam chyba trzem parom spodni nogawki, a i tak wylądowały one w koszu.
Tak, więc postanowiłam wybrać się do SH, aby licząc na swoje szczęście znaleźć jakieś przyjemne szorty. I udało się :) ! Są oczywiście za duże, ale jak nabędę trochę więcej umiejętności krawieckich coś z nimi zrobię.
Póki, co pokażę Wam swoje inspiracje:

 A to moja zdobycz! Cały 1 polski złoty za owe szorty :)
Neonowy pasek także z sh - 7 zł.

Przedstawiam Wam także bluzkę w a'la azteckie wzory, SH - 2 zł. 
 
 A na koniec dwie koszule, które czekają w kolejce do przerobienia. Oczywiście ciągle zapominam zrobić zdjęć przed, a już wiele mieszkanek mojej szafy uległo metamorfozie.
Często udaje mi się wyjść z SH z workiem pięknych, lecz za dużych koszul. Postanowiłam, więc nauczyć się szyć, aby za każdym razem nie latać do krawcowej. I wiecie, co? PODOBA MI SIĘ TO.
 Czekam już tylko na ciepełko i słońce, aby móc wyskoczyć gdzieś na wycieczkę rowerową i rozkoszować się wolnym czasem.

PS. Biorę udział w konkursie u MadameBijou. Was także zapraszam do wzięcia udziału :)


14 komentarzy:

  1. super zdobycze :) u mnie niestety tak tanio nie jest :/

    OdpowiedzUsuń
  2. weź już nie łaź to tych lumpów co. ; / niedługo utoniesz w pięknych koszulach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdobycze! Ostatnio również wyszłam zadowolona z sh.
    Zapraszam do siebie. Na moim blogu trwa konkurs, w którym do wygrania jest wybrane przez siebie ubranie. Miłego wieczoru. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne spodenki nawet bez modyfikacji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukam i szukam szortów z wysokim stanem, wszystkie sieciówki mają biodrówki a w sh same wielgachne jeansy do obcięcia ;(

    Przyjmij zaproszenie do rozdania ROMWE, 50$ na zakupy, sukienka i prezent niespodzianka to wszystko może być Twoje ;) Więcej w poście: http://aniesbrand.blogspot.com/2012/05/romwe-giveaway-1-winner-3-gifts.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam genialne w SH za 2,50zł, ale na mnie jakoś źle leżały i dałam siostrze.:)

      Usuń
  6. Wzorzysta bluzka to naprawdę super zdobycz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodenki przecudne! :) Ja niestety nigdy nie mam szczęścia do sh :( Ale na szczęście moja siostra jest lumpeksoholiczką, więc zawsze coś dla mnie złowi :)

    Zapraszam do siebie :) Dopiero zaczynam,więc mam nadzieję,że poobserwujesz, bo ja już Ciebie obserwuję od 3 sekund :D
    http://panna-izabela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. musze jak najszybciej wybrac sie do lumpeksu! fajne zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdobycze.
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  10. Great shorts :) take care sweetie!

    OdpowiedzUsuń