18 maj 2012

here we go again

czas, którego nie można było przewinąć, ani nawet zlekceważyć, minął. już prawie oficjalnie pożegnałam się z tegoroczną maturą. już wszystko najgorsze za mną. i co?.. i znowu tu jestem. nie wiem na jak długo, dlaczego i co właściwie wydarzy się tutaj, ale jestem.
przede mną najdłuższe wakacje życia! szkoda, że zamiast wylegiwać się gdzieś na malediwach, albo innych boskich wyspach będę zapewne próbować zapewnić sobie jakotaki byt od października. no właśnie. jesień.
jest tyle planów, wyobrażeń o kubkach, kawie, zdjęciach, które będą wisieć nad kuchennym stołem, a także odpimpowanej ewentualnej meblościanki. marzyłam o tej rzeczywistości (no może niekoniecznie o meblościance). i raduje mi się serduszko jak pomyślę, że już niedługo będę się budzić w jednym mieszkaniu koło moich kochanych parówek! powiedzmy, że każdy przypadkowy szkolny rysunek, który powstał dzięki lekcyjnej nudzie, na którym widniał dokładny plan i rozkład mieszkania, ziści się. 
a tak na prawdę to moment na który czekałam... od początku liceum. chociaż może wtedy jeszcze nie wiedziałam z kim będę dzielić mieszkanie, to jedno było pewne... WINO I DAMSKIE PLOTY ZAWSZE OBECNE :)
chyba będzie tutaj wszystko, słyszałam coś o zamiarze gotowania dobrych rzeczy, pieczenia, nauki szycia, a przy okazji tego, co mi siedzi w głowie. zdjęcia też będą, może będzie ich dużo. 

dla przypomnienia jak wyglądam.

PS. chciałabym jeszcze wyrazić swój żal z powodu zakończenia się 5 sezonu plotkary. jakieś seriale godne obejrzenia na wolne, letnie wieczory? :)

11 komentarzy:

  1. oj będzie tak. Biały winiacz i sprite będą zawsze obecne w lodówce. I upiększymy meblościankę. Będzie pienknie, widzę to!

    Znajdź Pretty Little Liars. < 33

    OdpowiedzUsuń
  2. zaproście mnie kiedyś na ploty i wińsko ;C przyniosę coś dobrego do szamy. niestety nie umiem ugotować wina ;c jeszcze !

    OdpowiedzUsuń
  3. czuj sie zaproszona !!! :* ulepisz pierooooogi? KOCHANA DUDE :*

    OdpowiedzUsuń
  4. polecam 90210 :)
    na zalukaj.pl

    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak się nauczysz ugotować wińsko to czuj się nawet podwójnie zaproszona. : D

    OdpowiedzUsuń
  6. będziemy Cie wykorzystywać ]:->

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ci tak zazdroszcze tych wakacjji, no aaa! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. W moim przypadku październik to jedna wielka niewiadoma :) Nadal nie wiem czy będę mieszkać w Poznaniu czy dojeżdżać ... Czy dzienne czy może lepiej zaoczne i do pracy ( bo bardzo bym chciała ). Eh, zazdroszczę, że są już choć takie plany! Ja na razie mam zaplanowane częste pisanie na blogu, nagrywanie coverów i naukę angielskiego, której przez lata szkolne można powiedzieć, że nie było, a niemiecki po tylu latach zaczyna się już odbijać.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przyłączam się do żalu z powodu Plotkary :))))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. omnomnom dziękuje za komentarz, był prze uroczy :*

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za komentarz; ślicznie wyglądasz na tym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń