27 maj 2012

cracow

Wróciłam. Z uśmiechem na twarzy, milionem spalonych i pożartych kalorii, mnóstwem zdjęć, a przede wszystkim wspomnień. Kraków jest piękny. Jest tak cudowny, że chyba się zakochałam. Tyyyle pięknych miejsc, vintage sklepów i uliczek. Ludzie tam są jak żywioły, przenikają się, a miasto tętni życiem od rana aż po następny poranek! Kilkanaście metrów dalej, Kazimierz. Spokój, cisza, miliony uroczych rzeczy i miejsc.
Jeżeli kiedykolwiek będziecie się zastanawiać czy warto byłoby wybrać się do Krakowa - odpowiadam TAK, WARTO. Co prawda były to moje drugie odwiedziny, ale na pewno nie ostatnie. Będą ich triliony, wierzę w to :) Duża porcja zdjęć:

 
 sukiennicowe pierdołky
 z kochaną Alinką!
 lewitujemy!
  człowiek hipster
najpiękniejsze miejsca tylko tam



 uroczy butik IdeaFix





 a na koniec ja- wersja tegoroczna szczęśliwa maturzystka!

 z okazji wolnego czasu może zacznę znowu piec i robić inne dziwne rzeczy. jeżeli tylko się uda, na pewno Was o tym poinformuję :)

10 komentarzy:

  1. tak bardzo piękne ono wszystko i Twoja ruda spódnica < 3

    w tym butiku jakby można było płacić organami to od ręki oddałabym nerkę za kopertkówkę legginsy i muchę tą : <

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne zdjecia:))
    Boski blog oczywiscie obeserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia! :) pomalowany maluch jest rewelacyjny :D

    zapraszam Cię serdecznie na pierwsze moje rozdanie! do wygrania pozłacana bransoletka Kelly Melu
    http://www.madame-bijouxx.blogspot.com/2012/05/pierwsze-rozdanie-u-madamebijou.html
    pozdrawiam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Takiego Krakowa jeszcze nie znałam, przekonałaś mnie aby się tam wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kraków to zdecydowanie moje ulubione większe miasto w Polsce, chociaż Wrocław również zachwyca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :) każde z nich ma w sobie 'inną' magię :)

      Usuń
  6. Mam ogromną ochotę pojechać z mężem do Krakowa...Byłam tam ostatnio kilka lat temu... Zdjęcia prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo stylowy blog kochana! pieknie wygladasz!
    buziaki
    Sonja

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjecia cudowne!!!!Też wybieram sie do Krakowa w tym roku.
    Gratuluję matury!!!ciesz sie wolnoscią;-)
    zapraszam do mnie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń